Konkurs plastyczno-graficzny: "Sztuka reklamowania"

Tags

Jeżeli lubisz rysować i projektować, może chciałbyś w przyszłości zostać rysownikiem, grafikiem, designerem to news dla Ciebie. Pod hasłem Sztuka reklamowania rusza konkurs, do udziału którego wraz z naszym Partnerem Cementownią Odra SA zachęcamy. Twoim zadaniem będzie zaprojektowanie grafiki na worek cementu, na podstawie którego powstanie unikalna - limitowana edycja opakowań na produkowany w Opolu cement. Organizator: Muzeum Śląska Opolskiego w Opolu
Partner: Cementownia Odra SA

Partnerzy medialni: Radio Doxa, Radio Opole, O!POLSKA 

UCZESTNICY:
do konkursu zapraszamy dzieci i młodzież w dwóch kategoriach wiekowych:
- I kategoria wiekowa, uczniowie szkół podstawowych
- II kategoria wiekowa, uczniowie szkół ponadpodstawowych

ZADANIE:
- wykonać 1 projekt grafiki opakowania (siatka opakowania z wymiarami w załączeniu) z elementami tekstowymi, graficznymi, które np. podkreślą ważną cechę produktu. Mogą to być: logo, hasło reklamowe, nazwa produktu, cechy szczególnie wyróżnione.

TECHNIKA:
- projekty grafiki opakowania mogą być zrealizowane techniką komputerową lub techniką tradycyjną (farby, ołówek, techniki mieszane, collage, inne). Projekt zrealizowany techniką tradycyjną musi zostać zreprodukowany (zdigitalizowany), zapisany w postaci cyfrowej i w tej formie nadesłany na Konkurs.

Maksymalny wymiar pracy (obszar projektowy): format A3 (297mm x 420mm).
Na załączonej siatce (załącznik nr 3) ze wzorem opakowania naniesione jest logo, którego obecność w projekcie jest konieczna, ale w dowolnej lokalizacji obszaru projektowego. W załączniku poniżej obowiązkowy logotyp.
Źródeł inspiracji należy szukać na wystawie czasowej „Cementownie Opola. Przemysł w strukturze miasta”.

Najlepsze prace zostaną nagrodzone, m.in: BONY PODARUNKOWE (w puli nagród jest 1 200 zł) i realizacja zwycięskiego projektu, na podstawie którego powstanie limitowana edycja worków, które zostaną wykorzystane na opakowanie cementu produkowanego w Opolu.

TERMIN nadsyłania prac:
- prace należy nadsyłać drogą elektroniczna do 26.05.2023 do godz. 24:00, na adres promocja@muzeum.opole.pl tytułem: Konkurs plastyczno-graficzny.

Projekt grafiki opakowania  należy zgłosić wyłącznie w postaci cyfrowej.

Projekty grafiki opakowania należy zgłosić do oceny jury konkursowego w postaci plików zapisanych w formacie JPG (JPEG) lub PNG, w rozdzielczości 300 dpi, tak aby rozmiar nadesłanych plików nie przekraczał łącznie 20 MB. W przypadku, gdy oryginalne pliki przekraczają 20 MB, dla potrzeb zgłoszenia projekty powinny zostać zmniejszone do łącznej wielkości 20 MB, bez zmniejszenia rozdzielczości pliku (300 dpi).
UWAGA!: oryginalne projekty o większej wadze powinny zostać zachowane przez uczestnika do czasu rozstrzygnięcia konkursu, tak aby osoby nagrodzone mogły przekazać oryginalne pliki do organizatora konkursu, co będzie podstawą do wydania nagrody.

Laureatów konkursu Sztuka reklamowania wyłoni jury powołane przez Organizatora.
Posiedzenie jury konkursowego w terminie do 10.06.2023 r. 
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone nas stronie i social mediach Organizatora do 12.06.2023 r. 
Uroczyste wręczenie nagród laureatom konkursu odbędzie się 16.06.2023 r. w siedzibie Organizatora.

Masz pytania? Wątpliwości? Odpowiedzi szukaj: promocja@muzeum.opole.pl